Kort reflektion kring hur folk söker sig hit

av elin

Jag tycker att det är intressant att se vad folk söker på och hamnar på min sida, vissa får nog faktiskt läsa ett nytt perspektiv på något som de tänkt endel på. Det blir tydligt att tex svartsjuka är någonting som många funderar kring på ett eller annat sätt.

svartsjuka 51 Mer statistik
kär 28 Mer statistik
relationer 21 Mer statistik
hantera svartsjuka 7 Mer statistik
bli av med svartsjuka 6 Mer statistik
wordpress relationer 4 Mer statistik
en fri kvinnas bekännelser 4 Mer statistik
motverka svartsjuka 4 Mer statistik
vad är en relation 3 Mer statistik
relationsanarki 3 Mer statistik
anna karlsson svartsjuka 3 Mer statistik
säga att man är kär 3 Mer statistik
ords använder kär 2 Mer statistik
svartsjuka hantera 2 Mer statistik
kär använder 2 Mer statistik
hur tar jag bort min svartsjuka 2 Mer statistik
relation mellan skönlitteratur och info 2 Mer statistik
kär inga känslor 2 Mer statistik
jag är rädd för relationer 2 Mer statistik
hur märker man att någon är kär 2 Mer statistik
hur ser man att en person är kär 2 Mer statistik
kär i en annan 2 Mer statistik
tecken på att någon är kär i mig 2 Mer statistik
om en är kär och andra är inte kär v 2 Mer statistik
svartsjuka+rädsla 2 Mer statistik
du kommer att vara en viktigt person fö 2 Mer statistik
möte med omgivningen 2 Mer statistik
blir inte kär 2 Mer statistik
sex 2 Mer statistik
jag är jätte kär i dig 2 Mer statistik
manipulerande beteende 2 Mer statistik
tas f�r givet av v�nner” 2 Mer statistik
är kär när känner svartsjuka 2 Mer statistik
svartsjuka Är sÅ rÄdd 2 Mer statistik
hur kan man lära sig hantera svartsjuka 1 Mer statistik
”hantera svartsjuka” 1 Mer statistik
jag vill inte vara svartsjuk 1 Mer statistik
relationer + svartsjuka 1 Mer statistik
omskurna novell 1 Mer statistik
svartsjuka +relation 1 Mer statistik
hon tycker om mig men vill inte ha en re 1 Mer statistik
vilka språk kan du säga jag är kär 1 Mer statistik
svartsjuk rädd för att bli själv 1 Mer statistik
relationer, känslor 1 Mer statistik
en kvinnas bekännelser 1 Mer statistik
när partnern slutar älska 1 Mer statistik
svårt bli bortvald 1 Mer statistik
han är inte kär och åtrår mig inte m 1 Mer statistik
fina ord om en person 1 Mer statistik
börja om i samma relation 1 Mer statistik

Följ min blogg med bloglovin

Kommentera

