Bokmässa och celebert besök

av elin

Igår var jag en sväng på bokmässan i hopp om att branschdagen skulle vara lite lugn, men redan när jag kom innanför dörrarna kände jag mig yr av alla människor och kanske framför allt alla lysrör. Jag gick omkring ett tag på måfå, hängde med min vapendragare i RFSUs monter och köpte Ja till Liv och Mats kamp och fick båda signerade. Plötsligt har jag blivit en serieläsare, har länge levt i villfarelsen att jag inte tycker om serier. Problemet var naturligtvis att jag inte stött på någon serie med kvalité.

Tack vare bokmässan så får jag besök av Hanna (från Vi som aldrig sa sexist) i helgen och det ser jag fram emot. Vi har inte setts sen Pride 2008 och inte hann vi ses mycket då heller.

Kommentera

