Ny blogg?

av elin

Jag tror att jag ska starta en ny blogg som tydligare speglar det jag faktiskt skriver om. Det verkar glida mot vardaglighet och bokbloggande men jag vill ha kvar relationsanalyserna. Frågan är om jag ska göra om denna, med samma adress, eller starta en ny för att få en ny adress. Jag tycker inte riktigt om adressen hit, kanske just för att den pekar enbart mot att det skulle handla om relationer vilket det nu inte gör längre. Eller gör det det om man vidgar begreppet ‘relationer’ en aning? Min relation till böcker, människor och mitt liv? eh, jag vet inte riktigt.

Kan ju alltid testa en poll:

Etiketter:

Kommentera

