En lätt förändring

av elin

Det blev en viss förändring i innehåll av bloggen. Jag har bytt namn, men behållit adressen. Ändrat lite i färgsättning och skrivit nya sidor om bloggen och om mig. Den personen som röstade för att jag ska skriva mer om relationer igen kommer bli besviken. Bloggen kommer inte handla om relationer i första hand, men frågan är om det kommer bli färre texter om relationer egentligen. När jag skrev enbart om relationsteori så skrev jag inlägg så sällan att det blev en tröskel inför att skriva. Problemet om någon nu bara vill läsa de texterna är att den kommer behöva navigera mellan en hel del annat. Så är det med det.

Etiketter:

Kommentera

