Så är det nu

av elin

Jag är otroligt relationstrött, eller trött på att relatera. På att förhålla mig till. Andra. Det tycks nämligen inte gå så smidigt just nu. Kanske skulle jag ta och äta barr och gå i ide? Fast jag känner inte för att sova, mera för att kokonga mig. Jag har ett varmt hem att vistas i, och tur är väl det. Strax intill mig finn en jordglob som lyser svagt och alldeles lagom. Små, små lampor sticker upp på andra sidan bordet och en lampa lyser mot den gula väggen. Nu tänkte jag äta lite choklad och titta på julkalendern.

Kommentera

