Såhär har jag tänkt göra:

av elin

wpid-IMAG2347.jpg

Från början hade jag tänkt posta ett inlägg i ”Konkreta förslag till feministiska män”-serien om dagen första veckan och sedan dra ner på tempot en aning. Nu blev det inte riktigt som jag hade tänkt eftersom jag fick ryggskott i slutet av förra veckan och min ork och förmåga att sitta vid datorn och skriva inspirerande inlägg var lite väl låg. Det blir tråkigt om inläggen mest skrivs av plikt. Så jag pausade lite och funderade på hur jag ville fortsätta och har kommit fram till att två inlägg per vecka fortsättningsvis blir en bra frekvens. Dessa inlägg planerar jag att publicera på onsdagar och söndagar.

wpid-IMAG2308-1-1-1.jpg

Bilden ovan finns i marginalen (eller längst ner om du läser bloggen på mobilen) och den länkar till alla inlägg som postas i den här bloggserien.

Kommentera

